Pod Drama
S1, E7: Inmate Ricky attacks Jeff, jeopardising the programme. Zac and Isaiah move from the familiar confines of C-Pod to the more violent D-Pod. Barbra feels betrayed by her F-Pod bunkmates and Robert learns that he will return to general population.