Pool Party Pandemonium
S1, E4: Kasey reels from a betrayal by Allyssa while Ashley begins to fall for one of her Arrivals. Vince and Isabel play love games, Jeff decides to host a pool party, inviting all the Arrivals, leading to the most explosive night yet.