Pop Up Pandemonium
S13, E2: The chefs open pop-up restaurants that reflect their respective neighborhoods: guest judge Ludo Lefebvre joins the others for Mexican, Persian, Korean, and vegan cuisine and picks the dish that best reflects Los Angeles' mosaic of cultures.