Popcorn Monster/Game of Drones
S1, E1: Ray and Henry accidentally bring a monster to life in 'Popcorn Monster', then in 'Game of Drones', to win the Drone Dash against Dr. Minyak, Schwoz shrinks Kid Danger to have him pilot his own drone.