Pope Breaks Bad
S5, E4: A mission to procure vehicles and fuel goes awry. Cochise shares troubling news with Anne that will test both her medical and leadership skills. Anthony's mental stability and his loyalties are brought into question. Meanwhile, a desperate Pope takes things into his own hands.