Porsche Panamera
S1, E1: In 2004 Porsche decided to build the all-new Carrera GT in Leipzig, which is seen as a knightly accolade for the production site. However, the biggest challenge arose, when Porsche decided to produce a four-door sedan in parallel to the Cayenne, namely the Porsche Panamera. Before this sports saloon can hit the streets, it needs to pass 71 perfectly organized stations in the production plant.