The Portwenn Effect
S1, E4: The Portwenn Players dance is being held in the village. Louisa buys two tickets and invites Martin along, but as dancing and social occasions are not his thing he turns her down. Louisa then invites Mark instead. He is over the moon and asks Martin's advice on his lack of success with the opposite sex.