Posing for the yearbook // Run free, Rym // Homecoming for Christmas
S1, E6: The BFF's find Miss Collect's end-of-year yearbook and decide to prepare the same one with photos of themselves. However, what if Shadow has messed up the plan? Will they manage to prepare the yearbook?