Wear Whatever the F You Want Powerhouse Diva
S1, E3: Clinton and Stacy's new client, Freedom, is a two-time breast cancer survivor eager to reclaim her confidence. Seeking to embrace her inner diva, she needs help creating a style that reflects the resilient spirit she has lost.