4 Blocks Powerless
S1, E5: Toni doubts that the Cthulhus killed his uncle, suspecting someone from his own ranks. Abbas uses the situation to initiate a war with the Rockers and replace Toni as the Hamadys' leader, and Amara finds out why Vince has come back.