Prague
S1, E8: Tom has a bachelor party to remember. Kendall eyes a new business opportunity with a pair of idealistic entrepreneurs. Roman looks to land a deal for local TV stations with his father's longtime nemesis. Shiv and Gil get ambushed during an interview.