Jungle Book Safari Predators
S1, E1: Mowgli fights with his friend Bali and loses. When Mowgli accuses Bali of cheating, an argument between the two is ignited. Bali and Bagheera explain to Mowgli why mutual strength within the animal world is important. They use the example of the ...