Pria
S1, E5: Pria: After the crew saves a stranded ship and its attractive captain, Ed becomes smitten with the Orville's new guest, while Kelly suspects all is not what it seems. Meanwhile, Gordon attempts to teach Isaac the art of pulling off a practical joke. (S1, Ep5)