Prince in the Plastic
S7, E3: After the remains of a female toy company executive are found shrink-wrapped with a Prince Charming doll, the company’s CEO (guest star Morgan Fairchild) gives Booth and Sweets access to the company headquarters’ highly classified prototype lab, where details of the victim’s personal life begin to emerge. Meanwhile, Sweets, with the support of his girlfriend, squint Daisy Wick (guest star Carla Gallo), prepares for his gun certification test despite Booth’s opposition to Sweets carrying a weapon. Mom-to-be Brennan, wonders whether she will be a good mother and uses the case as a way to understand the importance of toys and playing with her child.