Problem Dog
S4, E7: Upset at being ordered to return the car he bought for their son, Walt (Bryan Cranston) strikes back by placing Skyler (Anna Gunn) in a difficult spot with their new money laundering operation. And as Walt looks to protect himself by getting rid of Gus (Giancarlo Esposito), Jesse (Aaron Paul) agrees to be the hit man.