Project Predacon
S3, E5: The Autobots adjust to new group dynamics within their expanded team and Optimus Prime scans a new vehicle form, but Smokescreen privately starts to regret not becoming a Prime. The Decepticons, having found fossilized Predacon bones on Earth, launch a scheme to clone an army of Predacons through the same method that created Predaking.