Promposal
S7, E20: With Closet-Con right around the corner, Claire is on high alert and convinced there is a mole in the company. Meanwhile, Phil goes vigilante when he and Gloria confront Auntie Alice for stealing her hot sauce recipe. Jay tries to teach Joe how to do some manly handy work, and with prom coming up, Mitch helps Luke with his “promposal” while Cam helps with Manny’s but Cam goes a little too overboard revealing there maybe something deeper going on.