Prophet and Loss
S14, E12: Sam and Dean must figure out how to stop the bloodshed when Donatello (recurring guest star KEITH SZARABAJKA), who, in his current condition, is inadvertently scrambling the order of future prophets. Meanwhile, Nick comes face to face with his past.