Pups and the Kitty-tastrophe / Pups Save a Train
S1, E3: Ryder and the PAW Patrol team help to rescue a lost kitty. Ryder, Rubble, and Rocky call in Chase to help them free Katie and Cali's train which has become trapped by a rock slide.