Pups on Ice / Pups and the Snow Monster
S1, E6: Nothing is more fun for the pups than a trip up to Jake's Mountain to snowboard. But when their friend Alex runs into trouble while showing off, it's up to Ryder and the PAW Patrol to come to the rescue. / The pups find strange footprints in the snow up on Jake's Mountain. The citizens of Adventure Bay think it’s a snow monster, and it’s scaring the skiers away! When the PAW Patrol tracks down the “monster,” they get a funny surprise!