Pups Save a Manatee / Pups Save Breakfast
S6, E10: Farmer Al and Farmer Yumi need help from the PAW Patrol to get a manatee to the swamp. Mr Porter and Alex are in a sticky situation, they're up to their ears in maple syrup. It's up to the PAW Patrol to save the Porters and breakfast.