Pups Save a Space Rock / Pups Save a Good Mayor
S4, E17: Everest gets trapped in a cave along with the Turbots and a Space Rock. Mayor Humdinger causes chaos in Adventure Bay after Mayor Goodway goes camping and can't get in touch.