Pups Save a Waiter-Bot / Pups Stop a
S7, E5: Mr. Porter's high-tech waiter robot can't stop cleaning in 'Pups Save a Waiter-Bot', then in 'Pups Stop a Pie-Clone', Mayor Humdinger creates a cyclone of delicious pies! (S7, ep 5)