Pups Save Ace's Birthday Surprise / P
S5, E26: Rocky and the Pups are fixing a car in 'Pups Save Ace's Birthday Surprise', then in 'Pups Save a Tower of Pizza', Adventure Bay is trying to earn the record for the world's highest tower of pizzas!