Pups Save Daring Danny X/Pups in a Fix
S3, E8: Danny attempts a jump over Rattle Snake Canyon in 'Pups Save Daring Danny X', and then in 'Pups in a Fix', the Paw Patrol wows with a mid-air rescue.