Pups Save Election Day / Pups Save th
S7, E2: Mayor Humdinger runs for Mayor of Adventure Bay in 'Pups Save Election Day', then in 'Pups Save the Bubble Monkeys', a group of monkeys find themselves in sticky bubble trouble! (S7, ep 2)