Pups Save the Circus / Pup a Doodle Do
S1, E7: Ryder gets a call from the Circus ringmaster – Ellie the baby elephant has escaped from the circus train! / Mayor Goodway's purse chicken "Chickaletta" has gone missing. Ryder and the Paw Patrol search Adventure Bay.