Pups Save the Gliding Turbots/Pups Save a Plane
S3, E23: Francois and Cap'n Turbot become stranded on a remote island, the pups fly in to rescue them. It's a double daring midair rescue as Mayor Goodway's first flying lesson goes sideways.