Purple Giraffe
S1, E2: Ted is determined to win over Robin and since she doesn't want a serious relationship, decides to play it really cool. He casually invites her to a party at his place, but that means throwing a party especially, which is yet another distraction for Marshall who is trying to write a paper over the weekend.