Pushover
S1, E3: Flynn investigates the death of limousine driver Scott Hayward, a crime committed by mild-mannered cruise ship terminal customs agent Ben Crewson. The sleuth and her sidekick Oscar quickly piece together that the victim's death may be linked to his last fare, a regular Tuesday night trip to see lawyer Randy Sprague.