Queen Takes Knight
S4, E11: Things get complicated for Gordon, Sofia and Penguin when Carmine comes to town. Alfred tries to get through to Bruce once and for all, Nygma struggles to gain control over the Riddler persona, and Tabitha attempts to make Grundy remember his past.