Racing Like A Pro
S5, E2: Tensions run high as Lucas must face his past and choose his future, all while discovering the demands of coaching the Tree Hill Ravens. Haley makes the decision to hire a nanny which will bring much-needed help into their home. Plus, Haley's first day of teaching turns out differently from what she expected. Meanwhile, Jamie sets his sights on a soap box derby race and enlists Skills to help him out.