Radical
S3, E10: Max reckons with New Amsterdam's past; Bloom and Reynolds treat a patient in an unconventional relationship; Sharpe decides to take a stricter approach to parenting her teenage niece; Iggy tries to connect with a patient desperate for gastric bypass.