Randy's List Item
S4, E17: Randy loses a winning lottery ticket when he is hit by a bike in the street. Assuming that the event is a message from karma, he starts his own list of wrongs that need to be put right and discovers that his list and Earl's have an item in common. Meanwhile, Joy asks the Witness Protection Programme to provide her and Darnell with a different false identity.