Rarest of Rare
S1, E4: Murli Manohar Mishra aka Swami Shradhhananda has spent nearly 30 years in prison. The punishment for his crime is unprecedented and he is fated to die within prison with no hope for parole, ever. As we discover the reasons for Shakereh to get embroiled with this con-artist, one wonders, asking whether justice been finally delivered to Shakereh Namazie and her family.