Rash Decisions
S6, E13: Phil is starting to feel the teenage cold shoulder from Luke, and with Andy hanging around a lot recently as his apprentice, he easily steps in as his new right hand man. Meanwhile, Gloria and the doctors suspect that Joe might be allergic to Stella which leaves Jay in a very tough predicament, and Mitchell is doing some freelance legal work at Jay’s closet company and working with Claire becomes a very enlightening experience for the both of them.