Rat Trap
S1, E4: Harry pays a visit to Antoine at the urging of Bella; Fisk and Mukasa trade theories; suspecting a rat, Conrad comes to Jan for a favour; Kevin makes a startling confession; Richie calls a midnight meeting at the Sinful Monkey with shocking results.