Rat Trap
S1, E5: Feeling the heat from Langley, Henry sends Owen to hunt for clues in Minsk. Danny's work with Reza generates an unexpected outcome. Sami is confronted by Osman about sensitive issues. Martian, seeing the size of the stakes, sets a rat trap.