Raw Deal
S5, E7: A computer hacker leads Raylan (Timothy Olyphant) on a wild goose chase. Ava (Joelle Carter) looks to secure her safety in prison, while Boyd (Walton Goggins) and Johnny (David Meunier) square off over a heroin deal in Mexico.