Reading is Fundamental
S7, E21: Meg (guest star RACHEL MINER) calls Dean and Sam to alert them that Castiel is awake and talking. Meanwhile, a teenager named Kevin (guest star OSRIC CHAU) gets hit by a bolt of lightening and is transformed into a reluctant prophet. Believing that Kevin holds the key to defeating the Leviathans, Sam and Dean must fight off two Archangels who want him for their own purposes.