Rebel Wilson, Chris Harrison, Sofia Vergara
S4, E1: Star-struck Tyler provides messages for movie star Rebel Wilson's family and channels actor Sofia Vergara's brother. The Bachelor host Chris Harrison is in disbelief when Tyler connects to his long-departed mentor.