Gordon Ramsay's Food Stars USA Recipe Showdown
S2, E4: The 12 remaining entrepreneurs partner with Delish to maximize their promotional abilities; Teams Ramsay and Vanderpump create a Fourth of July inspired recipe that can be easily recreated from a 30-minute cook-a-long demonstration.