Recruits
S5, E2: Oliver’s new recruits for Team Arrow are Curtis, Wild Dog (guest star Rick Gonzalez) and Evelyn Sharp (guest star Madison McLaughlin). Unfortunately, the Green Arrow’s training methods prove to be too much for some of them to handle. Meanwhile, in the flashbacks, Oliver’s initiation into the Bratva continues.