Red and White
S1, E6: Cockatrices controlled by Mattheus attack the prisoner exchange, forcing David and Selma Kenworth to escape with Chaika while Toru, Akari and Red Chaika fight. Returning to their vehicle with Red Chaika, where Fredrika is waiting for them, Toru and Akari plan their next meeting.