Violent Minds: Killers on Tape Reggie/Reginald
S1, E4: When a new inmate at the Utah State Prison claims he cannot remember the crime that sent him to prison, Dr Carlisle's experiments with hypnosis reveal a violent alternate personality hidden just beneath the surface.