Regrets Only
S2, E16: Phil and Claire had a huge fight and Phil hasn't a clue as to what it was over, so Gloria steps in to counsel Phil and Jay takes Claire. Meanwhile, Jay may have some regret in buying Gloria a karaoke machine, and Cameron is in full prep mode for a huge fundraising event and enlists help from Mitchell and Luke -- which might not be the best choices.