Remember the Titans
S8, E16: Sam and Dean are stumped when they investigate a possible zombie case where an amnesiac man (guest star JOHN REARDON) dies and then revives himself once a day. After the guy is attacked by the goddess Artemis (guest star ANNA VAN HOOFT), Sam and Dean realize he's not a zombie but instead a titan – more specifically, Prometheus.