Resolved
S5, E7: Justin takes a keen interest in Holly's recovery after a nurse at the hospital catches his eye. Meanwhile, Nora's friend Dr Karl finds his way into her heart when he helps Sarah and Kitty resolve some old sisterly squabbles, and Paige helps Kevin and Scotty find forgiveness.