Restaurant Wars Part 2
S16, E5: The Restaurant Wars causes drama and mayhem, while Tom announces a double elimination piling on even more pressure. Chefs Karen Akunowicz and Nina Compton join the restaurant crawl along with Nilou Motamed and guest judge Caroline Styne.