Restitution
S5, E13: As Raylan (Timothy Olyphant) divides the Crowe family to bring Darryl, Jr. (Michael Rapaport) to justice, Boyd (Walton Goggins) faces off against a drug cartel’s assassins. Ava (Joelle Carter) confronts her enemies as she looks for a way out of prison. Guest starring Mary Steenburgen.